15 Temmuz 2016 Cuma

Çeşmekeş-Çeşme

Çeşmekeş, Çeşme merkeze çok yakın, hem butik evler adı altında otel hizmeti veren, hem de enfes kahvaltıları olan şirin mi şirin bir mekan:) Biz kahvaltı için gittik.
Geniş, çok güzel bir bahçesi var, bir hayli rüzgar alıyor, bu yıl iki kez kahvaltıya gittik, hava çok sıcak olmasına rağmen, öyle bir esiyor ki, hiç sıcaklamıyorsunuz:)
Mekan sahibi ve çalışanları çok ilgili insanlar, sürekli bir ihtiyacınız var mı diye soruyorlar. Bahçenin içerisinde bir ağaç ev var, evet, bildiğiniz ağaç ev:)
Peynir, zeytin, söğüş tabağı ana malzemeler olmakla beraber pişi ve bazlama geliyor, çok çeşitli reçeller var, böğürtlen, ceviz, çilek denk geldi bize. çok lezzetliydi. Ama benim favorim biber domates kızartmaydı, sos kıvamındaydı, ekmek eşliğinde bana bana doyamadım. Acılı bir karışım da var, o da gayet başarılıydı.
En güzel yanı hiç kalabalık olmaması, mutlaka yer bulursunuz. Mekanın daha fazla reklamı yapılmalı diye düşünüyorum, ya da tam tersi yapılmasın ve hep böyle sakin kalsın. Yolunuz Çeşme'ye düşerse, mutlaka uğramalısınız:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder