7 Ağustos 2016 Pazar

KAŞ'ta nerede kalmalı?

Kaş otellerinin çoğu ya şehir merkezinde ya da Çukurbağ yarımadasında. Ben hem yarımadada, hem de şehir merkezinde kaldım. İkisinin de kendine göre avantajları, dezavantajları var, nasıl bir tatil istediğinize bağlı. Yarımadada kalınca merkeze gitmek için mutlaka araç gerekiyor. Odalardan denize inmek için pek çok basamak iniyorsunuz. Hadi inmesi kolay da çıkması, özellikle çocuklu aileler için zor olabilir. Diğer yandan, yarımadadaki otellerin manzaraları süper ve hemen hemen hepsinin önünden denize girebiliyorsunuz. Ben gezip tozmayacağım, otelde takılıp deniz ve manzara keyfi yapacağım diyorsanız, yarımada da keyifli olur. Ancak ben Kaş'a gelmişken gezeceğim tabii derseniz, özellikle akşam alkol kullanıyorsanız, aracınızla yarımadaya dönme sıkıntısı çekmeyin, merkezde kalın derim.

Şehir merkezinde kalırsanız, pek çok seçeneğiniz var. Ben "Hotel Sonne"yi tavsiye edeceğim:) Biz çok memnun kaldık. Öncelikle yeri çok merkezi, limana, çarşıya yürüme mesafesinde. Otel sahibi Selahattin bey çok ilgili, çok yardımsever. Check-in yapmak için ilk adımı attığımızda hemen soğuk limonatalar ikram edildi:) Resepsiyondan itibaren bir temizlik kokusu hakim, odalar her gün titizlikle temizleniyor. Çarşaflar, havlular her gün değiştiriliyor ve sabun kokuyor. Kahvaltısı çok zengin, çeşit çeşit börekler var, anne eli değmiş gibi lezzetli. Her sabah kahvaltınızı panoramik bir Kaş manzarası sunan şahane bir terasta yapıyorsunuz. Güne böyle bir manzarada başlamak nefis oluyor:)
Personel çok güler yüzlü, özellikle doğum günüm olduğunu öğrendiklerinde kahvaltıda portakal suyu ikram ettiler, kek üzerinde mum getirdiler, bitmedi:) Odamızı begonviller ile süslediler ve şarap ikram ettiler:) Açıkçası konuklarını memnun etmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Otelin kendine ait otoparkı yok, önünde 2-3 arabalık yer oluyor, ancak buralar boş değilse bile mutlaka yakınlarda yer bulunuyor, otel personeli burada da yer bulmak için devreye giriyor:) Aşağı katlardaki odalar çok küçük, bu açıdan sevmeyebilirsiniz ancak yukarı katlardaki odalar gayet yeterli büyüklükte, bir de teras katında dağ manzaralı bir odası var, burayı da tercih edebilirsiniz. Booking.com puanı 9.6'ydı ben gittiğimde. Oradaki yorumlara da göz atabilirsiniz. Hayatım boyunca hiç bir otelde bu kadar ilgi görmemiştim, çok net:)

Çukurbağ yarımadasında ise, Club Çapa Otel ve Villa Hotel Tamara'yı tavsiye ederim. Her ikisinde de deniz çok keyifli, manzara çok güzel. Özellikle yakamoz vakti:) Çukurbağ yarımadasının yeri bir ayrıdır bende, çok özel:)

Şimdiden iyi tatiller:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder