5 Ağustos 2016 Cuma

Kekova Üçağız Tekne Turu

 
Gelelim en zevk aldığım, suyunun rengine hayran olduğum, berraklığıyla baş döndüren koyları içeren mavi tura:) Kaş'a gidiyorsanız Kekova'yı görmeden evinize dönmeyin diyorum.

Kaş'ta bu turu yapan pek çok şirket, zaten Kaş'ta yürüyüş yaparken mutlaka size sesleneceklerdir:) Araç ile Üçağız'a gidiyorsunuz, yaklaşık 45 dakika sürüyor. Üçağız'dan teknelere biniyorsunuz ve işte keyifli yolculuk başlıyor. Güneş kreminizi sürmüş olun, teknede güzelce bronzlaşacaksınız, bol bol denize gireceksiniz:) Ortalama 5 koyda yüzme molası veriyor.

İlk durağımız Akvaryum Koyu. İsmini berraklığından alıyor, turkuaz sularda doyasıya yüzüyorsunuz. Bu sefer gittiğimizde teknelerin arasında gezinen küçük bir kayık gördük:) bir amca ve teyze takı satışı yapıyordu, satışlar denize de inmiş dedik:) İkinci durağımız Tersane koyu oldu. Bu koy da çok keyifliydi. Batık kentin kalıntılarını burada da görmek mümkün. Doyasıya yüzdük, gerçi gün boyunca tüm molalarda yüzdük biz:) Çok sıcak bir döneme denk geldi, hiç doyamıyorsunuz o güzelim sulara.

Yemek molamızı alacağımız Dana Musa koyuna gitmeden önce Korsan Mağarası'nın önünden geçtik. Şansımıza bu sefer hava çok iyiydi, dalga yoktu, teknenin arka ucunu mağaraya yanaştırdık iyice ve baya bir içini gördük mağaranın. Denizin bir kenarında mağara ilginç geliyor insana:) Sonraki durağımız benim favori mekanlarımdan birisi, Kale Köy (Simena). Küçük kayalık bir ada, antik Lika kenti. Sıcakta çok zorlanacaksınız eminim, ama mutlaka yukarıdaki kaleye çıkın, manzara enfes:) çok güzel kareler yakalayabilirsiniz. Ve olmazsa olmazı söylüyorum, bu adada şahane ev yapımı dondurmalar var. 3 top yemiştim, sonra dayanamadım 2 top daha yedim. Hayatım boyunca 5 top dondurmayı art arda yememiş olan ben yedim yani düşünün:) Şimdiden özledim... Bu yaz keşke yolumuz düşse bir daha.

Son molamızı Çamlıca koyunda verdik. Bu koy da gayet keyifliydi, üşenmedik, burada da yüzdük. Üşümeden yüzmek gibisi yok:)

Siz siz olun yapılacaklar listenize Kekova turunu ekleyin:)

Daha çok fotoğrafa ulaşmak için instagramda "kacanbavul"u takip edebilirsiniz:)


Üçağız
Batık Kent
Tersane Koyu


Akvaryum Koyu 
Korsan Mağarası
Kaleköy

Kaleköy tepeden manzara

Kaleköy tepeden manzara






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder